Intrebari cu privire la comanda

Cum pot face o comanda pe www.globall.ro?

Puteti comanda prin mai multe modalitati: online, telefonic sau pe e-mail.

Comanda online – dupa selectarea produselor dorite adauga-le in cosul de cumparaturi, finalizeaza comanda, completeaza datele din formularul de comanda, alege modalitatea de plata, apoi trimite comanda.

1. Gaseste produsul dorit prin accesarea paginii "Categorii""Producatori" sau folosind campul de cautare

2. Selecteaza produsul din pagina produsului: alege culoarea si apasa “Adaugare in Cos”

3. Daca doresti sa adaugi un produs aditional in cos, apasa “Continua cumparaturile”. Daca doresti sa finalizezi comanda, apasa “Finalizeaza comanda”

4. In pagina “Cos” poti actualiza continutul cosului sau finaliza comanda

5. Ai posibilitatea sa-ti creezi un cont de client, avand avantajul de a vedea istoricul comenzilor si alte informatii detaliate. Dar poti comanda produse si fara sa te inregistrezi la noi pe site.

6. Completeaza detaliile de contact si adresa

7. Costurile de transport se vor transmite ulterior de catre unul din colegii nostri

8. Alege metoda de plata: “Ordin de plata” sau “Plata cu cardul”

9. Finalizeaza comanda, dupa citirea si acceptarea “Termenilor si conditiilor”

Comanda telefonica – daca preferi sa comanzi prin telefon, suna la numarul de telefon 0745.434.433 sau 0722.365.715. Consultantii nostri de vanzari iti stau la dispozitie cu toate informatiile necesare: oferta de produse, preturi, modalitati si termene de livrare.

Comanda prin e-mail –poti sa comanzi si pe e-mail, daca iti e mai comod. Trimite o cerere de comanda la adresa contact@globall.ro  in care mentioneaza produsele pe care le doresti sau pe care le cauti si nu le gasesti.

 

Care este valoarea minima de comanda?

Valoarea minima de comanda a fiecarui produs este trecuta in descrierea produsului, la unitatea de vanzare. De ex., 1 mp, un set, o bucata.

 

Imi pot vizualiza comenzile online?

Poti sa-ti vizualizezi stadiul comenzii doar daca iti creezi cont la noi. Te sfatuim sa alegi intotdeauna varianta de inegistrare, pentru a putea beneficia si de alte avantaje: acces la oferte speciale cu discount;

vei fi primul informat despre produsele noi si despre campaniile promotionale.

 

Imi pot anula comanda?

Depinde de stadiul comenzii. Daca comanda este procesata si trimisa catre serviciul de expediere, nu mai poate fi anulata. Daca nu mai ai nevoie de produsele comandate, poti sa le returnezi cu ajutorul formularului de retur. Bineinteles ca iti vom returna contavaloarea produselor.

In cazul pavajelor si a altor produse de amenajare exterioara, comanda se poate anula pana la stadiul de incarcare a camionului. Doar ca in acest caz, vei plati o despagubire transportatorului pentru timpul irosit. Daca comanda se anuleaza pana la incarcare, nu se retine nici o suma.

Exceptia o constituie comenzile speciale de produse, cu dimensiuni, culori si forme speciale fabricate la comanda clientului. Acestea nu se pot anula.