Întrebări cu privire la comandă

Cum pot face o comanda pe www.globall.ro?

Puteți comanda prin mai multe modalități: online, telefonic sau pe e-mail.

Comanda online – după selectarea produselor dorite adaugă-le în coșul de cumpărături, finalizează comanda, completează datele din formularul de comandă, alege modalitatea de plată, apoi trimite comanda.

1. Găsește produsul dorit prin accesarea paginii "Categorii""Producători" sau folosind câmpul de căutare

2. Selectează produsul din pagina produsului: alege culoarea și apasă “Adăugare în Coș”

3. Dacă dorești să adaugi un produs adițional în coș, apasă “Continuă cumpărăturile”. Dacă dorești să finalizezi comanda, apasă “Finalizează comanda”

4. În pagina “Coș” poți actualiza conținutul coșului sau finaliza comanda

5. Ai posibilitatea să-ți creezi un cont de client, având avantajul de a vedea istoricul comenzilor și alte informații detaliate. Dar poți comanda produse și fără să te înregistrezi la noi pe site.

6. Completează detaliile de contact și adresa

7. Costurile de transport se vor transmite ulterior de către unul din colegii noștri

8. Alege metoda de plată: “Ordin de plată” sau “Plata cu cardul”

Informatii plata

9. Finalizează comanda, după citirea și acceptarea “Termenilor și condițiilor”

Comanda telefonică – dacă preferi să comanzi prin telefon, sună la numărul de telefon 0313 330 383. Consultanții noștri de vânzări îți stau la dispoziție cu toate informațiile necesare: ofertă de produse, prețuri, modalități și termene de livrare.

Comanda prin e-mail –poți să comanzi și pe e-mail, dacă îți e mai comod. Trimite o cerere de comandă la adresa contact@globall.ro  în care menționează produsele pe care le dorești sau pe care le cauți și nu le găsești.

 

Care este valoarea minima de comanda?

Valoarea minimă de comandă a fiecărui produs este trecută în descrierea produsului, la unitatea de vânzare. De ex., 1 mp, un set, o bucată.

 

Îmi pot vizualiza comenzile online?

Poți să-ți vizualizezi stadiul comenzii doar dacă îți creezi cont la noi. Te sfătuim să alegi întotdeauna varianta de înregistrare, pentru a putea beneficia și de alte avantaje: acces la oferte speciale cu discount;

vei fi primul informat despre produsele noi și despre campaniile promoționale.

 

Îmi pot anula comanda?

Depinde de stadiul comenzii. Dacă comanda este procesată și trimisă către serviciul de expediere, nu mai poate fi anulată. Dacă nu mai ai nevoie de produsele comandate, poți să le returnezi cu ajutorul formularului de retur. Bineînțeles că îți vom returna contravaloarea produselor.

În cazul pavajelor și a altor produse de amenajare exterioară, comanda se poate anula până la stadiul de încărcare a camionului. Doar că în acest caz, vei plăti o despăgubire transportatorului pentru timpul irosit. Dacă comanda se anulează până la încărcare, nu se reține nici o sumă.

Excepția o constituie comenzile speciale de produse, cu dimensiuni, culori și forme speciale fabricate la comanda clientului. Acestea nu se pot anula.