Livrare

Servicii de transport

livrare1

Din dorința de a vă oferi servicii complete asigurăm transportul mărfurilor în orice localitate din țară, indiferent de cantitate sau distanță. Livrarea pavajelor și a celorlalte accesorii de grădină se face cu transportatori autorizați, atent selectați și cu experiență în livrarea mărfurilor grele. Produsele livrate ajung la timp la destinație și fără deteriorări.

Avem o colaborare bună și cu bursele de transport. De fiecare dată, firmele selectate de pe bursă au dovedit seriozitate și profesionalism.

În plus, o parte dintre producătorii de pavaje cu care colaborăm oferă diverse facilități de transport. În anumite perioade de campanii promoționale puteți beneficia de transport gratuit pentru camion intreg de marfă. Detalii despre aceste campanii le regăsiți pe site-ul nostru, atât la pagina de promoții, cât și la cea de producător.

Modalități de transport și descărcare

Livrare

În funcție de distanța de la fabrica producătorului până la destinație și de accesul auto, putem să vă oferim transport auto cu macara sau fără descărcare proprie.

  • Mijloacele de transport cu macara – asigură descărcarea pavajelor cu paleți într-un timp foarte scurt. Au avantajul că nu mai trebuie să căutați o volă, un bobcat sau un stivuitor pentru descărcare. Pentru acest tip de camion e necesar să se asigure o persoană ca ajutor la coordonarea brațului de macara.
  • Camioane fără macara - în acest caz, descărcarea mărfii intră în responsabilitatea clientului. Trebuie să vă asigurați că aveți mijloace mecanizate de descărcare (volă, bobcat, stivuitor). E important de reținut că pavajele sunt produse grele, care implică efort și o durată mai mare de descărcare față de alte mărfuri.
  • Mijloace proprii de transport - acestea trebuie să aibă obloane laterale, pentru a putea fi încărcate cu stivuitorul. De asemenea, trebuie să țineți cont de capacitatea de încărcare a camionului și de greutatea mărfii. În acest caz, recepția mărfii se face la încărcarea camionului la fabrica producătorului.

Descărcarea manuală - poate fi o ultimă opțiune, doar atunci când sunt puțini paleți de descărcat (1-4), iar numărul muncitorilor este relativ mare (5-8) la fața locului. Șoferul este responsabil doar de livrarea mărfii. Transportatorii alocă maxim 2 h pentru descărcare. Dacă se depășește acest timp, se facturează separat costurile suplimentare generate de întârzieri.

Deși nu e o regulă, în general, se planifică ca începutul montajului și livrarea mărfii să se facă în aceeași zi, astfel încât montatorii să participe la descărcare.

Cumpărătorul trebuie să se asigure că se îndeplinesc următoarele condiții de transport:

  • Calea de acces sa fie betonată/asfaltată/pietruită/tasată;
  • Lățimea drumului să fie de cel puțin 4 m, să existe spațiu pentru efectuarea manevrei de întoarcere;
  • La o înălțime de 4 m să nu existe cabluri electrice, crengi, etc.;
  • Loc de staționare care să permită descărcarea în condiții optime, fără a bloca traficul;

Recepția mărfii

Livrare

Clientul are obligația să fie prezent la recepția mărfii sau să delege o persoană în locul său. La sfârșitul descărcării produselor, acesta va semna pentru recepția mărfii pe avizul de însoțire a mărfii sau pe CMR (scrisoare de transport). Marfa trebuie verificată, iar dacă se constată neconformități din punct de vedere cantitativ sau necalitativ (spărturi/ produse neconforme, și/sau lipsuri cantitative, urme evidente de distrugere sau sustragere) față de avizul de însoțire a mărfii, se întocmește un Proces Verbal de Recepție de Diferențe. Acesta va fi comunicat consultantului de vânzări și trimis pe adresa contact@globall.ro în termen de 24 de ore.

În procesul verbal de recepție se vor completa și datele de identificare ale persoanei care a recepționat marfa: nume și prenume în clar, serie, nr.CI și CNP. În situația în care procesul verbal de recepție nu e comunicat în termenul de mai sus se consideră că vânzătorul și-a îndeplinit obligația de a preda produsele în stare corespunzătoare.

În cazul deteriorării produselor cauzate de transport, marfa nu se descarcă din camion decât după ce au fost făcute poze cu marfa în camion și procesul verbal de constatare între cumpărător și www.globall.ro.

Atenție! În cazul în care cumpărătorul optează pentru descărcarea mecanizată, eventualele dale deteriorate din interiorul paletului se identifică pe măsură ce se montează. În această situație, se recomandă fotografierea pavelelor cu defecte (pe palet) și trimiterea pozelor pe adresa contact@globall.ro pentru dovezile necesare la returul și schimbul mărfii, în termen de 15 zile de la cumpărarea produsului.

Paleții care însoțesc marfa vor fi recepționați de către cumpărător odată cu marfa primită. Paleții sunt un ambalaj returnabil, pentru care se percepe garantie. Returul paleților se face pe cheltuiala clientului în termen de 3 luni de la data cumpărării.

Mijloace de transport și capacitatea de încărcare

  • Autoutilitare – max 2 tone;
  • Camionete – max 3,5 tone;
  • Camioane fără remorcă – 8 - 10 tone;
  • TIR-uri – până la 24 de tone.

Preț transport

Prețul transportului variază în funcție de greutatea mărfii comandate, de tipul de camion (cu macara sau fără) și de distanța de la fabrica producătoare până la destinație. În general, pentru distanțele de peste 100 de km se poate lua în calcul un preț de 6 lei/km.

Taxe de acces zonă

O condiție importantă în livrarea pavajelor și a altor produse auxiliare o constituie accesul camioanelor în zona de destinație. În anumite zone din orașele mari se percep taxe speciale de acces, în funcție de tonajul camionului. În acest caz, prețul transportului variază în funcție de valoarea acestei taxe. Există zone în orașe (în general, centrale și/sau istorice) în care accesul camioanelor de la un anumit tonaj în sus este interzis total. În această situație, marfa se poate transporta cu camioane mai mici, în mai multe curse.

Termeni de livrare:

  • Produse aflate pe stoc la furnizor - livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare, din momentul confirmării comenzii, în funcție de distanța și cantitatea solicitată.
  • Produse care nu se află pe stoc - termenul de livrare se stabilește în raport cu data producției pavajelor, anunțată de producător. În general, o comandă poate să dureze 2 săptămâni pentru produsele autohtone și 3 săptămâni pentru produsele de import. În extrasezon, termenul se poate prelungi.

Important!

  • Având în vedere că pavelele, dalelele, bordurile și celelalte produse auxiliare sunt mărfuri grele și mai dificil de manipulat, se recomandă alocarea unui perimetru din suprafața pentru montat unde se vor descărca și se vor depozita până la montaj. Spațiul unde vor fi montate pavelele trebuie să rămână liber pentru a se lucra în condiții optime.
  • Se recomandă purtarea echipamentului de protecție, mănuși, bocanci, cască în orice tip de interacțiune cu pavajele.

Orice întrebare legată de transport și livrarea mărfii comandate puteți să o adresați consultanților noștri de vânzări. Cereți oricând o estimare gratuită a unei comenzi și a costului de transport la numărul de telefon 0313 330 383 sau pe e-mail contact@globall.ro.